Neo16 Bu sabah doğum yapacağım ve kısa sürede iyi bir çocuk doktoruna ihtiyacım olacak. İstanbul’dan Burgaz’a bir yıl önce taşındım ve burası hakkında hiç bir bilgim yok. Lüleburgaz’da işinde iyi doktor önerilerinize ihtiyacım var 🫶🏻
Elifimsib Neo16 devlet hastanesinde Ecem taşkın var çok tatlı ilgili işinde de gerçekten iyi . Özelde de Ömer bey var bir nefeste onu da çok öven vardı iki kere gittik ama Ecem hanımı daha çok sevdiğimiz için onunla devam ediyoruz. Bu arada sağlıkla kavuşun inşallah nerede yapcaksınız doğumu
cdss Neo16 bir nefes Hastanesi’nde Recep bey var çok tatlı bir doktor kesinlikle tavsiye ederim yılların doktorudur