gozde365_ şahsen ben şampuanlarini ve pişik kremini kullanıyorum çok da memnunum pamuğumun saçlarını ipek gibi yapıyor. Uny baby saç uzatıyor diye iki kere yıkadım geri içime sinmedi Mustelaya döndüm. Yağı için gereksiz fazla bulduğumdan farklı markanin yağını kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım