turuncubegonvil Selam sitedeki sevgili yay burcu kadınları, benim içimde son günlerde bir ağırlık bir ufunet, kolum kanadım kırılmış ama bi kalksam dünyaları yakarım gibi. Sanki biri yaşama sevincimi söküp almış gibi.. siz nasıl hissediyorsunuz merak ettim.
HumaBetul342 turuncubegonvil Ben Kasım ayı yay burcuyum çok şükür içimde öyle bir sıkıntı yok olmasında.Bu sizin hormonlardan dolayı olabilir çevrenizden destek alamıyorsanız eğer onunda etkisi olmuş olabilir burçla ilgili değil sanki .Rabbim inşirah ferahlığı versin✨