hilal_tas94 Kızlar bu elektrikli ana kucağı gerçekten ihtiyaç mı yoksa olmasada olurmu? 3. Bebeğim olcak diğer çocuklarla uğraşırken rahatlık olurmu alayımmı diye düşünüyorum ve nekdar süre kullanılıyo bilgi verirmisiniz?
Seda0666 hilal_tas94 kuzenim kullanıyor bende aldım ondan görüp gündüz işini çok kolaylaştırıyor bebeği oyalıyor oda işlerini rahatlıkla yapabiliyor bence alınmalı
babyandmom__ hilal_tas94 ben piyanosunu da bağlayıp öyle kullanıyorum net yarım saat vaktim var. Kolaylık resmen
heyecanlibekleyis_ hilal_tas94 benim arkadasimda var cok uzun süre kullanilmiyor dedi hatta yanilmiyorsam icine 7 aylik bi bebek koymuslar biraz zorlanmis cihaz ama cok buyuk kolaylikmis kendi kendine uyuyormuş ben de ilk basta almak istedim ama sonra cok kullanilmicagi için vazgectim ama maddi durumunuz varsa mantıklı sizin icin
Sayoss hilal_tas94 ay bunu bende çok merak ediyorum elektronik olan mı yoksa manuel olan mı alınmalı acaba manuel daha uzun süre kullanılıyor diyorlar
adatuna hilal_tas94 elektrikli sallanan şeyler bebekte alışkanlık yapıyor bence bu yüzden ben almadım bebeiin hareketiyle sallananlardan aldım babybjörn’ın ki gibi
Ezgicnts hilal_tas94 içimde kalmasın özeniyorum diyorsan al ama her çocuk kabul etmiyor yeğenime almıştım çocuk durmuyo içinde bir iki defa kullandı sonra bidaha da binmedi benim için gereksiz ben de 32 haftalığım ben almadım almayı düşünmüyorum
Annekuzusu123 hilal_tas94 benimde ikinci gebeliğim ilkinde manuel aldım bundada manuel aldım arkadaşımın çocuğu 3 ay zor bindi oda 4 5 defa başkası yok 6 ay ve üstünü taşımıyor zorluyor helede iri bebek için