DidemY haayıır kimsenin dediğine kulak asma lütfen herkesin bedeni farklı, acı eşiği farklı, o anki psikoloji farklı, farklı da farklı yani iyi geçen de çok kötü geçen de.Sen sadece pozitif düşün iyi geçeceğine inan, benimki çok zor değildi 2. Gün ayaklandım kendi işlerimi yapabiliyordum zor oluyor ama ona da alışıyorsun sonra geçiyor acısı zaten🫶🏻 hiç korkma kimsenin de korkutmasına izin verme 🤍