Nazf gizemyilmaz16 Yap yada yaptırma diyemem ama ben yaptırdım. Şeker ile ilgili hiçbir problemim yoktu 3 aylık şekerim vs de normal çıkmıştı ama gebelik şekeri olduğunu öğrendim yüklemede Düşük yada yüksek şeker malesef bebek için tehlikeli
Srfblt gizemyilmaz16 ben yaptırdım canım, bir sorun yaşamadım gayet normal çıktı, en azından şeker çıksa dikkat ederseniz diye düşünüyorum o nedenle yaptırdım :)