Hatucenur 37+4 herhangi bir doğum belirtisi yok benim gibi olan var mı ? Sadece yalancı sancılarım oluyor geceleri 🥲
irem185 Hatucenur 37+6yım aşırı bel kasık agrısı kasılmalar baskı var aynı meraktayım bu agrılarla ne zaman doguracam diye🥹
HeyYou 37+3 bende de belirti yok net şekilde. Sadece bi baskı var o kadar başka da ne sancı ne kasılma yok. Bu sıcaklarda da hayırlısıyla bi an önce doğurmak istiyor insan çok bunalttı beni