Kızlar bugün )12+5) daha önce hiç olmamasına rağmen bulantı girdi bildiğin ve kustum, suan hala midem kötü. Bu şekilde bu haftalarda başlayan var mı :( bir de ben 2 gündür d vitamini ve multivitamin başladım bundan dolayı olabilir mi? Yoksa geleneksel kusmalar mı :( tam 1. Trimester bitiyor rahata ulaşıcam derken