Yesilev Kızlar bugun şeker yükleme testi yaptırdım sınır 140mış 145 çıkmış sonucu doktora da gösteremedim bu gibi durumla karşılaşan var mı
annesininincitanesi Yesilev 3 kez kan vermiş olmalısınız diğerleri kaç çıkmış? Açlık, 1.saat ve 2.saat olarak yazar mısınız?
cansuuu__ Yesilev devlet hastanesinde mi yaptınız gidince hemen yapıyorlar mı yoksa onun için de günmü veriyorlar
Bebek4747 Bende dün yaptırdım daha doktora gitmedim ama sonucu nerde gördünüz acaba e nabıza baktım orda yok ama
Yesilev annesininincitanesi 2. Saat istemediler neden acaba 🤔 açlık 86 1.saat 145 çıkmış 50g şeker içtim
Yesilev cansuuu__ dün kontrol randevum vardı giriş yaptı şeker yükleme testi için sabahta kan alma bölümünden kan verdim içeceği aldım direk yapıyolar devlet hastanesi