Ozlllmb Durumlar nasıl kızlar kendimi yorsam biraz ağrılar başlıyor ağrılaştim iyice daha alışveriş bile yapmadım çocuğa 2. Olduğu için mi bilmiyorum 🫣
Edizhr Ozlllmb ayy kız yapsana alışverişi valla bn yaptım rahatladım canım giderek agirlasiyox kendimi riske atmadim 31+2 yix
dlnyny Ozlllmb biz de 32 deyiz 2.bebeğimiz☺️ sadece sıcaklar beni mahvetti her şeye dayanabiliyorum ama sıcaklardan dolayı çok kötüyüm
Mevsim5 Ozlllmb sıcaklar beni mahvetti. Bir de bu haftanın ortasında ani başlayan bir bel ağrısıyla günüm geçiyor. Sürekli dinlenip uzanma ihtiyacı duyuyorum
Parinas Ozlllmb 33+2 yim. Oturup kalkarken bazen zorlanabiliyorum ama hareketlerimde bi zorlanma yok henüz. Alışverişi de 10ncu haftada daha cinsiyeti öğrenmeden yaptım 😀üçüncü bebeğim ama alışveriş çok seviyorum diye sanırım sabırsız davranıyorum. Cinsiyet aynı olsaydı bende ağırdan alırdım ama bence. Zaten elimde çoğu şey var diye
Ozlllmb Edizhr Gulcan_15 Esseraa22 dlnyny Umuteymen65 Alışverişi toptan hepsini halledicem daha kendime bir şey almadım pijama takımı falan gün yaklaştıkça korku, telaş sardı sezaryan olacağım için agustosun son haftası doğum görünüyor. Yaz hamileligi hiç iyi değilmiş oglum da kışın geçirdim rahat rahat uyumasam bile serin uyuyordum bunda ne mümkün 🥹
Gulcan_15 Tam 32 haftalığız bizde her şeyimiz tamam bizim🥰.Sırt ağrısı, uykusuzluk,mide yanmasi,enfeksiyon bir sürü şeyle ugrasiyorum bende 🥹🥹
Esseraa22 @Ozlllmb 32 yım.bende valla hafta sonu gidecektim ama yarın gidip eksikleri bitireceğim alışveriş yapacağım iyice agirlasiyorum baya hazırlıkları yaptım kıyafette biterse rahatça doğumu beklerim insallah
Edizhr Ozlllmb benimde aynı Ağustos sonu Eylül başı yemin ederim oturdugum yerde bile terliyorum gece üzerimdeki pijama bile yük oluyo uyayamayinca sinir baş ağrısı rabbim hayırlısı ile kavuşmak nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Esra_000 Edizhr bi sıkıntı mı oldu sezeryan dediler bana birşey demedi daha Dr normalde bu haftalarda mı ögreniliyor nasıl doğum olacağı
Ozlllmb Parinas benim ilki oglan bu kız sil baştan herşeyi alicam bende öyle fazla şey almak istemiyorum çok cabuk büyüyorlar hediye de gelir diye tahmin ediyorum bez stoklayan var ben de tık yok😅
Edizhr Esra_000 3. Gebeliğim benim 2 si sezeryan zaten buda sezeryan ilki normal için uğraştık olmadı sezeryana aldı dr
Celiko Ozlllmb tam 32 haftalığım bugün ✋alış veriş yaptım çok fazla eşya almadım ama çok ağırlaştığım için çok yorucuydu bence sende artık eksiklerini tamamla zor oluyor birde sıcaklarda daha zor
Parinas Ozlllmb hediye çok geliyor gerçekten herşeyden 4 5 parça olsa elinizde yeter. Bez stoklamaya da karşıyım yaa bedenç uymuyor pişik yapıyor falan. Deneyip almak daha iyi