nr99 bir ara bende çok zor uyuyordum geceleri aşırı geziyordu hatta hiç durmuyordu. Şimdi her gece onunla konuşuyorum gece oldu karanlık oldu herkes uyuyor sende uyu sabah olunca rahat rahat gezersin diye o zamandan beri geceleri daha sakin, yine biraz hareket edersem hemen kipirdaniyor eğer uzun süreli hareket etmezsem duruyor ama sabah olduğu gibi gezinmeye başlıyor 😁 Tek sorun geceye ben konuşana kadar asla durmuyor ve şu an 31+5 teyim