MrsParvar Herkese merhabalar ben 23+4 teyım geceleri aşırı derecede nefes darlığı ve şişkinlık yaşiyorum doktorumla konuştum kan tahili verdik ve demir depomun çok az olduğunu gördük bu nedenle damardan demir takviyesi aldım doktorumun dediğine göre nefes darlığı ve daralmalarımın nedeni demir eksikliği ama geceleri gaz sorunu ve şişkinliğimde artıyor geriye 3 ayım var ve çok korkuyorum nasıl geçecek diye bu durumu benim gibi yaşayan var mı ayrıca gaz ve kabızlık için ne yapıyordunuz
Annekuzusu123 MrsParvar benimde en son demirim düşük geldi bende de mide bulantısı çarpıntı nefes darlığı yapıyor bende 28 haftayım asla uyuyamıyorum
MrsParvar Annekuzusu123 ne yapacağız bilmiyorum Allah yardımcımız olsun. bazen herhalde sadece ben böyleyim diye düşünüyordum.hatta olecekmişim gibi hıs ediyorum pıskolojimide kotu etkiliyor sonuçta ilk defa yaşıyoruz.umarım demir eksikliğimiz giderilir ve güzel şekilde atlatırız.
Hashasim2020 Benim demir eksikliğim yok 12+5 inanılmaz şişkinim göğüs altından itibaren karnım davul gibi özellikle geceleri iyice büyümüş oluyor ya, yemeği 2 lokma kaşırayım nefes darlığından sağdan sola atıyorum kendimi
MrsParvar Hashasim2020 Allah yardımcımız olsun.ben şahsen böyle olunca çok panik oluyorum olecek mişim gibi his edip psikolojimi de bozuyorum.peki doktorunuza söylediniz mi onerdiği birşey var mi
Hashasim2020 MrsParvar söylemedim hamilelikte böyle şeyler normal yapacak bir şey yok siz de rahat olun ♥️
Ecemmnaz Evet ya nefesim yetmiyor derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum. İki günden beri gaz sancılarından öleceğim kıvranıyorum karnım davul oldu artık patlayacak ne zaman geçer bilmiyorum 10+6