Aysenurr53 Mormenekse-06 7 senedir çalışıyorum memur değilim evet memurlara hayırlı olsun ama özel sektörü görmezden gelen devlete de hakkım helal değil asla
Mormenekse-06 asemvekardesi Doğum izni ücretli 1 yıl olacaktı ondan ses yok .. Cimere yazanlara cevap olarak o bir söylenti öyle bir söz verilmedi ki şeklinde cevap geliyormuş
Mormenekse-06 Nazlicann1993 Olmaz bence çünkü ben de öğretmenim bizler de yarı zamanlı çalışma hakkına zaten sahiptik 15 saat ders aliyorudk oglenne kadar yada öğleden sonra clasip tamm maaş alabiliyoruz . Yine bunda da kesinti olacağını düşünmüyorum