Annekuzusu123 Daha 28 haftayız ama sıcaklardan acaip kötüyüm diyebilirim mide bulantısı yapıyor nefes darlığı asla uyku yok
yeni_anne2 Annekuzusu123 beyaz gürültü aç benim bebegim sagolsunnn alıştırdı bizi onu uyutuyorum bu sesle bizde hemen duyar duymaz uykumuz geliyor 🤣🤣
Fatmadmr37 Annekuzusu123 34 haftalığım ve uyuyamıyorum yok yani gözümden uyku akıyor ama yatakta dönüp duruyorum sadece. Dün gece toplasam 2 3 saat anca uyuyabilmisimdir parça parça. Öyle uyuyunca insan daha da kötü oluyor.
kayrasu Annekuzusu123 pervanın önunde uyuyorum arada çarpıyor ama başka yapacak bir şey yok sıcak terliyorum üstümü değiştiriyorum günlük dus alıyorum çok ıyı oluyor
Annekuzusu123 Fatmadmr37 tabiki baş ağrısı yapıyor oda bende aynı iki saatlik uykuyla günü bitiriyorum resmen
Fatmadmr37 Annekuzusu123 uykum olmamasına rağmen uyuyamamak o kadar kötü ki. İnsan ruh gibi oluyor gerçekten uyuşuk oluyor. Bir de başka çocuğun olunca ekstra zor.