Kızlar bu 2. Hamileliğim 29 haftalık olduk bu da sezaryen olacak hem biraz korkuyorum tedirginim doğum için hem de bir yandan artık doğurmak istiyorum hem bebek hareketleri çok canımı yakıyor hem sıcak çok bunaltıyor ama bir yandan da iki çocuk zor olur mu yetişememe korkusu var çok değişik duygular içerisindeyim oğlum şuan 32 aylık onunla ilgilenemem diye korkuyorum doğumdan sonra offff anlatabildim mi kendimi bilemiyorum