aksoyyy Merhaba kızlar Philips lazer aleti kullanan var mı cihaz nasıl iyimi alınabilir mi sizce fikri olan alan veya kullanan oldumu ?
S-nss aksoyyy ben hiç güzellik merkezine gitmedim epilasyon için philips lumeam var. Şuan gebelik dönemindeyim 6 aydır hiç yapmadım. Ama kolumda bacağımda tek tük çıktı. Baya memnunum yani. Düzenli yaparsanız fayda görürsünüz. Bitirme garantili değil zaten uyutuyor. Ama uzun süre çıkmıyor
Ynckpgn aksoyyy bende yaklaşık bir yıldır sadece yüzüme kullanıyorum yani kullanmadıkça kıllar çıkıyor onun dışında düzenli kullandıkça iy ağrısız ve hızlı
ikincibahar_08 Ben çok memnunum ama daha önce 10 seans güzellik merkezinde seansa gittim direk kullanımda etki hemen alınır mı bilgim yok
aksoyyy ikincibahar_08 bende 6 yıldır gidiyorum lazer benimde şuan tek tük var yani peki hani ürünü aldınız yani Philipsin hangisini aldınız ve ne zamandan beri kullanıyorsunuz
aksoyyy S-nss Philips lazer hanisini aldınız çok modeli var ve Trendyol dan sipariş vericem güvenilir mi sizce
ikincibahar_08 aksoyyy https://app.hb.biz/sAMunDWYk8Yt ben burdan aldım şubatta 2 sene olmuş ve tüylerim artık yok denecek kadar az yazları kullanmıyorum sıcak olduğu için kışa kadar çıkmıyor bile
limonlucheesecakee Ağda alerjim olduğu için hiç yaptrmaadm hep makine vs kullandım o yüzden Philips lumea almıştım gebelik öncesi baya azaltmisti koltuk altı bolgemi filan ama şuan gebelikten kullanmıyorum . Hamileyken kullanan varmı acaba zararlı diye çok okumuştum
ozwoman limonlucheesecakee hamileyken kullanılmıyor doktorlar karşılar kullanma kılavuzunda da önerilmiyor