Merhaba kızlar. Bugün iç çamaşırımda kan gördüm apar topar acile gittim. Açıklık yok ama nstde bebek hareket etmiyor dediler serum taktılar. Serumla beraber bebeğim de bayağı hareketlendi. Ama acil doktoru doğuma almayı uygun gördü. Acil bir durum olduğu için de evime en yakın hastaneye gittim ama doğum diyecekleri aklımın ucundan geçmedi. Ben de bebeğim hareketlendi diye düşünerek reddedip çıktım. Yarın şehir hastanesinde kendi doktoruma randevum var, doğum tarihi planlayacaktık zaten. Bu gittiğim ilçe hastanesi hijyen olarak inanılmaz kötü ve yenidoğan yoğun bakım olmaması sebebiyle reddettim. Bebeğim şu an iyi. Siz yerimde olsanız ne yapardınız 😢