Merhaba ben bu sendrom yüzünden pexola kullanıyorum her gece , şuan gebe kalmaya çalıştığım bi dönem emin olmadan da bırakmak istemiyorum çünkü bi gün almasam tüm hayatımı etkiler. Bırakmam gerekir mi gebeliğin en başında etki yapar mı herhangi bir ilaç alıyor olmak?