Merhaba bir anda sol kolumda ağrı ve uyuşma oldu 112 yi aradım geldiler EKG ve nabız olctuler ellerim ve ayaklarım da titriyordu bir gün öncesi de iş yerinde fenalastim ellerim vücudum titriyordu sıcaktan oldu dedim bugünde bunu yaşadım EKG iyi sadece çarpıntın var dedi hastaneye gitmedim ağrı devam ediyor romatizma ağrısı gibi bişey tüm kolumda gitsemiydim diye düşünüyorum ama geri gelmesi var bide hastane ortamı beni iki katı geriyor hastalığım yoksa bile çıkar 🫣 neyin nesi bu ağrı 🤔