Sewo benim bi durumum var eşinize danışabilir misiniz benim adıma ya uzunda aslında ama kısaca şöyle anlatayım. Eşimin başka kadınlarla görüntüleri elime geçmişti dava açmıştım tazminat davasıda tabi. Eşimin durumu iyi fakat boşanmak istemedi aylarca yalvardı yakardı parayıda çok sever, dedim tazminat davası için korktuğun için boşanmak istiyorsun. Oda bi araba aldı kardeşimin üzerine yaptım. İnandım davamı geri aldım. Fakat bu sefer kendi aracını kaybetti kardeşimindi zaten dedi bilmem ne dedi benim aracımı kullanmaya başladı sonra benim üzerime verceksin diye kavgalar etmeye başladı, çocuk düşünmüyordum o çok istiyodu hamile kaldım, ama yatmama karışıyo harçlık vermiyo doktora zorla götürüyo ben evi tekettim anneme geldim, konuşmak için çağırdı beni çıktım aracın satışını ona yapmamı istedi hiçbişey istememem için imza atmamı istedi kabuö etmedim bana saldırınca ben direk karakola gittim aynı bu şekilde ifademi verdim. Ruhsatsız sişah kurşun var arabada hepsinden bahsettim fakat, 5 ay oldu hala savcıdan ses soluk yok. Bu adamın yaptıkları nolur yanına kalmasın birileri bana yardım etsin. Evladımın hakkında karı kız gezdiriyo ni tlsi geçmedi çocuğuma