ilaydayenice bugün Elazığ’da bir tane doktora gözüktüm bilmediğim için öyle rastgele bir doktor almıştım bayağı bir sinirimi bozdu baktı ultrasondan bebeğin böbreğinde su birikmiş kalbinde nokta var işte ense kalınlığı 5.9 dedi önce sonra tekrar baktı 5.1 dedi doğum sendromlu olabilir dedi bayağı bir korkuttu sonra bizi oradan çıktık başka bir hastaneye başka bir kadın doğum doktoruna gittik o baktı ense kalınlığı normal dedi burun kemiğini gördü o da normal dedi kalbindeki ufak bir leke var o da geçici bir şey bazı gebelerde oluyor dedi detaylı ultrason için şimdi araştırma hastanesinden randevu alacağım özel hastanelerde yokmuş bir tane araştırma hastanesşnde varmış cihaz fakat detaylı ultrason yapan bölüm başka birim oldıgu için kafam karıştı ne yapmalıyım başına gelen var mu
Yenibirannee ilaydayenice 2. kızıma benimde öyle dediler kaç haftalıksınız? 19. haftalarda detaylı ultrason çok iyi olmuyor bence 22 haftada alın hem net gelişmiş oluyor çok şükür kızım 2 yaşında olcak hiç sorunu yok gebeyken de ilerleyen haftalarda kayboldu kalbinde parlaklık
Pamiramsi Başıma gelmedi ama destek için yazayım dedim siz yine de detaylı ultrason yaptırın sonra bakarsınız durumun ne olduğuna 💓
Yenibirannee ilaydayenice bence 22. haftayı bekleyin detaylı için 1 hafta bile gelişim için önemli tabi siz daha iyi bilirsiniz 🌸
Tazeanne2016 İlk gittiğiniz hastane devlet hastanesi miydi ? Kötülemek için söylemiyorum ama bazen cihazları eski olabiliyor bu da farklı sonuçlar doğuruyor , detaylıda daha net ortaya çıkar zaten inşallah sağlıkla gelsin bebeklerimiz
ilaydayenice Tazeanne2016 hayır aksine özel hastane ve herkesin önerdiği bir doktordu anlattıklarımı dedi benim içim rahat etmedi ve cihazı da biraz eski gibiydi evet sonra başka bi doktora gittim hemen çıktıktan sonra o da burun kemiğini gördüğünü bacaklarını gördüğünü normal olduğunu söyledi kalbinde ufak parlaklık var geçici bi durum dedi
ilaydayenice Yenibirannee zaten anca pazartesi günü için randevu verecekler 4 gün ileride maşalllah nerdeyse aynı hesap olur diye hesap ettim teşekkür ederim yine de ❤️
1gul___25 Ben bazı doktorların işini baştan savarak yaptığına inanıyorum ilk kontrolde böyle şeyler söylemek anne psikolojisini nasıl etkileyeceğini bilmiyorlar. Benim daha önceden 5 aylık bi düşüğüm oldu sonra perinatoloji doktoruna gitmeye başladım. Fetal dna ya kadar herşeyi yaptırmama rağmen benden sürekli ekstra şeyler isteyip senin gebeliğin riskli diye diye psikolojimi bozdular. Sonra kendi kendimin doktoru oldum söylenilen hiç bişeye kulak asmadım çok şükür sağlıklı bi gebelik geçiriyorum şu an. Herşey Allahtan zaten gelen herşey başımınızın üstüne o yüzden içinizi karartmayın hep olumlu düşünün. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Gbpgbp Geçmiş olsun bnde Elazığ lıyım üniversite hastanesinde remzi Atılganı tavsiye edebilirim detaylı ultrason için çok iyi bir doktordur şuan bnde ona gidiyorum ben çok memnun kaldım kndisi profosor doktor ücretli zaten 600 TL gibi bir ücreti var ama ben çok güvenerek gidiyorum kndisine belki değerlendirmek istersin
yasemintkdmr Merhaba remzi atılgan a ikili tarama için gitmek istiyorum siz yaptırdınız mı? Ücreti ikili tarama da da aynı mı?