Yodik birde sezeryandan sonra hemen süt gelmiyor kişiden kişiye değişir ama eğer farkederseniz mutlaka şırıngayla mama vermenizi tavsiye ederim biz 1 gün sonra fark ettik mamayı verdik ama sarılık oldu beslenemediği için.Emzirme için hemşireler gelir onlara danışabilirsiniz benim sütüm 3. Gün falan gelmişti sarılık süreci çok zor