Mihrasina_ neredeyse 2 sene korunmadık, düşük-normal amh seviyem vardı yani öyle yumurtlamayı testlerle falan takip etmedim ama denk getiriyorduk genellikle ve bu süreçte hiç gebe kalmadım hatta bir kere çatlatma iğnesi de denedik ama olmadı zaten sürekli ara kanamalarım oluyordu bir sürü doktora gittim hem devlet hem özel hiçbiri bir şey dememişti, en son devlette bi doktora gittim ultrasonla biraz detaylı baktı ve polip var dedi ondan sonra gebe kalamama sebebimi ona bağladım ve açıkcası biraz da kafam rahatladı polibi tedavi ettirir ondan sonra hamile kalırım dedim ve hamile kalamayacağıma da kendimi çok net inandırdım resmen stresim de bitmişti nasıl olsa sebebi belliydi onu halletmeden de gebe kalamazdım, bu kafa rahatlığına eriştiğimin ikinci ayında hamile kaldım 🤷🏻♀️