Dün üç arkadaş coca cola içtik akşam. Ama çok az bardağın 4 te biri kadar. İçer içmez qarip bi tat aldık devamını içmedik. Üçümüzün ortak yeyip içtiği başka bişey olmadı. Gece 4 te ben kustum onlarda kusmuş. Sabaha kadar da ishal beninuyutmadı on kere gittim tuvalete. Sabahtan beri baş dönmesi var ishal ve kusma yok. Şuan ateşim 37.7 ölçtüm bi sordum onlardada aynı durum ateşleri yükselmiş. Çok korkuyorum coladanmı zehirlendik acaba? Yoksa virüs falanmıdır üçümüzede bulaşmış ola bilirmi aynı anda.
Doktoruma söyledim kusma için ilaç dedi, bide paracetamol dedi ateş için. Başka bişry söylemedi ama ben çok korkuyorum