cnrbia Kızlar tansiyonum 2 gündür 13-9 14-9 arasıydı dayanamadım hastaneye gittim kan idrar testleri temiz çıktı nst de temiz yarın birde doktorumuz görecek. Acaba neden olur ki tansiyon yüksekliği
cnrbia Mom__12 stres yaptığım bir şey yok ama evet sıcak bilmiyorum belkide sıcaklardan yükseliyor anlayamadım 🤷🏻♀️
cnrbia Falan stres yapmadım ama bilmiyorum ya neden yükseliyor anlayamadım ne yapacağımıda şaşırdım 😒😒