ipekmom_ Busrabbb ilk hamilelğimde doğuma kadar kustum hiçbişey etki etmedi… 2.hamileliğimde 16dan sınra rahatladım. Haşlanmış patates ve beyaz peynir yiyebiliyordum sdece
Elzem123 Busrabbb biz 13’e geldik bitmedi maalesef canım diğer kızımda 14. haftada bitmişti inşAllah bu da hemen biter 🤷♀️
Heleniko Busrabbb onzyd diye bir ilaç var kesinlikle tavsiye ederim ben onla hayatta döndüm ondan önce artık dayanacak gücüm yoktu çok kötü bulantım vardı onla geçti
Fannybyby Prilam ilaçla ayakta kaldım gece yatmadan iki adet alıyorum sonra ki gün hiç birşey yasamiyorum bulantı ve kusmaya dair normalde ilk 4_5 ayım banyonun onunda yatarak geciyor