mervegedik Doğumdan katından çok memnun kaldım ama sezeryandan sonrası çekilmicek gibi değil sadece beklediğin merhamet kimsede olmuyor ama gebe polikliniğinden özellikle acildeki yeri nst ye bağlanması filan ordan hiç memnun değildim hemşirelerden 😕