cileklitursu Eyzanur sancın yok ama Fetal kalp atışı zayıf 23+1 Nst için erken belki o yüzden olabilir zor bulmuştur yerini doktorun ne dedi
Zeyneppsimsek Çok geçmiş olsun sancı yok lakin bebeğin kalp atımı çok düşük doktorunuz ne dedi acaba? Ve hangi şikayetle gittiniz
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Eyzanur sancı yok canım ama bebeğin kalp atışları düşük yatış falan vermediler mi sana