Irem5858 bana doktorum büyüme olabilir erkek çocukta normal doğumdan sonra sünnetle geçiyor demişti. Detaylıda falan sonrasında bir şeye çıkmadı. Kızımda hiç demediler doğduktan sonra şans eseri karın ultrasonu sırasında böbrekte büyüme fark edildi ama milimlikti. İlk 3 ay her ay ultrason çekildi büyümenin artmadığı görüldü. Erkek çocuklarda daha sık görülüyormuş ama çözümsüz bir şey değil. Bir de çok büyük değil sizinki galiba