ikinci-bahar25 sanırım ikinci kızım geliyor🥰 ilk kızımın ismi Mihra bu kızıma Bejna ismini düşünüyorum sizce nasıl? İyi kötü her türlü eleştiriye açığım fikrinizi almak istedim😊 sizin önerebileceğiniz başka isim varsa alırım💐
LLimonn ikinci-bahar25 benimde yeni kızım olucak , ismini mihra koyucam😇 mihralar nasıl oluyor karakter yapı olarak size sorayım dedim😅
Mutlu_Bir_Anne3 ikinci-bahar25 Öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 İsmin anlamı ne? İlk defa duyuyorum. Bence kullanışlı, söylemi kolay bir isim koyarsanız daha iyi olur. İlk kızınızın ismine uygun olan Mina gibi ama yine de siz bilirsiniz 😊
Mamiko_2020 Çok sert kaçıyor telaffuzu,Birinin seslendiğini düşünün bejnaa hıh yok ya olmuyor 🫠Mihra ismini çok beğeniyorum adıyla yaşasın büyüsün inşallah 🥰
ikinci-bahar25 Mamiko_2020 Kürtçe olduğu için aslında ama biz çoğunluk Kürtçe konuştuğumuz için bize öyle gelmez diye düşündüm😊
ikinci-bahar25 LLimonn bence en iyi isim ve karar kesinlikle çok uysal ve akıllı çabucak her şeyi kavrayan öğrenen(maşallah diyim) ama tabi biraz fena olabiliyor😅 inat da var ama çok güzel isim 3 yıl önce doğdu prensesim ve bu ismi seçtim😊
Mamiko_2020 ikinci-bahar25 aaaa öyle miii 🤗o zaman çookkk normal güzel gelir kulağa Kürtçe bi isim olduğunu anladım ama o kökenden oldugunuzu düşünemediğim için sert kaçar demiştim 🥰Bencede ismini koyabilirsiniz o zaman gönül rahatlığıyla ☺️
LLimonn ikinci-bahar25 herşeyden var desenize😇 maşallah maşallah💕 ismiyle güzel şanlı olarak büyüsün inşallah ben henüz hamile değildim bu isime karar verdiğimde☺️
2baby1mom__ Telaffuzu hoş gelmiyor şuan siz çoğunluk Kürtçe konuşuyor olabilirsiniz ama kızınız sonuçta hep aynı ortamlarda olmucak daha tarafsız bı isim koyabilirsiniz