Pamiramsi ben de 40+2de doğurdum, ben çok kilo almadım bebek de iri değildi ama yine de artık doğmasını dört gözle bekliyodum günün %90ı bu forumda geçiyodu 😀😀 ama şimdi diyorum ki neden acele etmişim ki, hamilelik çook güzel bişey aynı bedende olmak 🥹🥹 keyfini çıkartın, sonrası da çok güzel tabii ama ben hamileliği çok sevdim