ErsBegAs eylusko 3+6da 92 idi benim sizin 4e göre yüksek bence yahu zaten her hamilelikte her gebelikte farklı olabiliyor
Pandapella eylusko benim 162 di hormon bence bebekle alakası yok bebiş olustukca kandaki betayo yükseltiyor
Sibel_72 Neye takılıyorsun ki mühim olan 2 gün sonra 2 katı artması ona bakarsan bende 4+1 de 190 idi
eylusko kbrklc16 kbrklc16 benimkinin 3 kati 😊😊 bilmiyorum kii cogul gebelik mi acaba bana da yüksek geldi
Mavilim123 kbrklc16 ikizle alakalı olmayabilir bi arkadasım 4+2 iken 30 bin değerle ogrendi sağlıklı ve tek bebekti
Azramom kbrklc16 benim 4+5 te 10200 civarıydı bende çoğul mu diye düşünmüştüm ama değilmiş betayla alakalı olmuyor sadece
Pandapella swwlnur yok ilk öğrendiğimde doktor çok erken haftaya bakalım demişti 5. Haftada keswyi gördük 7. Haftada kalp atışını duyduk
ysmn2026 Azramom merhaba yorumunu görünce yazmak istedim. Benimde 4 haftalik 10.000 çıkmış beta. Sizinde aynı şekilde sanırım normal mi oluyor bu yükseklik ben henüz sonuç gosteremedim
ysmn2026 4 haftaljk 10.000 çıkmış sağlıklı mi sizce çok yüksek çıkınca korktum biraz var mı böyle yüksek olan .
Azramom ysmn2026 doktorum gayet normal hatta güzel bir şey dedi bebeğimin gelişiminde de hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür şuan 1 haftalığız doğdu bebeğim