Bende orda takipliyim doğuma da az çok az kaldı nasip olursa doğumu orda düşünüyorum. Geçen haftaki kontrolümde ebe doğumhaneyi gezdirdi gerçekten çok beğendim odalar tek kişilik eşiniz de kalabilir dedi bebek doğduğunda solunum sıkıntısı yoksa odadan ayrılmıyormuş. Doğumdan 2 saate sonra da lohusa odasına çıkarıyorlarmış o odalarda genelde tek kişilik oluyor, oda kalmadığında 2. Kişiyi öyle veriyoruz dedi