Ygmr1704 11. haftada erkek gibi dedi doktorum, 12. haftada 2li test için gittiğimde yine erkek gibi ama pozisyondan dolayı değişebilir de demişti. 13. haftada sonuç göstermek için gittiğimde cinsiyet için baktı tekrar pozisyon güzel bu defa ve %99 kız dedi ama ben inanamıyorum 🥲 bir oğlum var bir de kızım olsun çok istiyorum bakalım 🥲