diesa_6 yani normalde yüksek olunca gebelik oluşuyor ama ben bu kadar yüksek hiç görmemiştim 17-20 civarı gebelik oluşuyor genelde çoğu kişide. Bu şekilde bu kadar yükseklik tehlikelisidir başka bi anlamı varmıdır bilmiyorum ama gebe olma ihtimaliniz olabilir bi test yapın ya da kan verin isterseniz