Falan
heyecanlibekleyis_
Aşkım ben bebegımı lansınoh ıle beslıyorum 7 aydır, hiç emmedi beni onunla besliyorum ve sütün gerçekten hep arttı yedi aylık çocuğuma hala anne sütü yeterli ek gıda almıyor anne sütüyle besleniyor gıda istemiyor doyuyor çünkü. Bir kere bozuldu benimki o da benim hatamdan dolayı çok sert bir şekilde çektim pat diye elimden düştü ben çocuğumu farklı bir şekilde beslemediğim için acil pompa almamız gerekiyordu bulamadık o an onu eşimde Avent aldı neyse işte akşamüstü almıştı zaten sağayım dedim göğüsün taş asla sütü boşaltmıyor kızım sabaha kadar açlıktan ağladı o zaman bir de dört aylık da küçüktü sık sık besleniyordu ağladı durdu çocuk açlıktan sabah gittik tekrardan aynı pompadan bulduk bozulan pompdan aldık üç biberon süt çıktı göğsümde o kadar dolmuştu yani öbür pompa sadece 30 cc getirdi avent olan. Neyse bozuk olan pompanın içinde müşteri hizmetlerini aradım 20 gün içerisinde bana dönüş sağlayacaklardı aldığım yere bırakmamı istediler bıraktım 20 günün sonunda beni aradılar pompayı yaptık ama tekrar bozulabilir sizi mağdur etmeyelim biz size parasını verelim dediler ebebek’ten çek verdiler gittim ona kızımın ihtiyaçlarını aldım. Avent pompa için aradığımda herhangi bir şey yapamayacaklarını hijyenik ürün olduğu için de benim hastam olduğunu kullanmada söylediler oysaki asla hata yapmam çünkü yedi aydır ben kızımı o yöntemle besliyorum attım çöpe sinirlenip asla tavsiye etmem ama markayı. Lansınoh harıka bı marka