minikari Hcdg0806- bildiğim kadarıyla gebelik sonuna kdar kullanılıyor ilaç ve dozu sürekli ayarlanıyor tabi troid sorunu varsa hep gebeliğe bağlı artmadıysa hep kullanmanız gerek dşye biliyorum doktorunuzla detaylı görüşün bence 🌸
Irem5858 Korkma canım devam eden haftalarda ayda 1 kontrole gidiyoerum ben doğuma kafar kullanacağım artışına veya azalışına göre her ay dozu ayarlanıyor düşüyor zaten ilaçla
ikibebelianne-M Minkowski07 ilac kullanmanız lazım euthyrox vermedi mi kadın doğumcunuz stres yapmadan mümkün olan en kısa sürede dahiliyeye görünüp hamile olduğunuzu söyleyin kan alıp sonuca göre ilaca başlatır ve aylık düzenli takip ister
Bus51 Minkowski07 hiç korkma canım benimde 4 çıktı 5 haftalıkken hemen endokronolojiye git genelde 25 mg levortion veriyor 1 ay sonra 2.20 olmultu benim,uzun süre yüksek değerde kalırsan sıkıntı (Doçent doktor söylemişti bana)
dilantasdemirr Korkmanıza gerek yok, ilaçlarınızı düzenli için ve her ay düzenli olarak doktora gidin
ylduzngt Minkowski07 selam canım hiç korkma verdikleri ilacı düzenli kullan çok çabuk düşüyor değer için rahat olsun
Cicilininkini Minkowski07 l korkutma kendini ben 4senedir ilaç kullanıyorum ve ilk hamileliğimde cıktı cogu insanda düzeliyo gebelik sonrası ben durmadan dıgurdugum için bi türlü düzene sokamadım galiba 😀 4.hamileyim suan hala da ilaca devam
DilekH Hcdg0806- canım ben doğuma kadar kullandım hatta sonrasında da kullandım beklenilen değere düşmediği için ama hamd olsun iki evladım da çok sağlıklı, ikinci gebeliğimde de olmuştu onda da kullandım