Zehra6818 çünkü her kurumda uygulanamıyordu kurumlar yönetmelikle düzenlenmemiş diye red veriyordu. Örneğin yönetici ile personel her ikisi de faydalanacak mı? haftada yirmi saatin dağılımı nasıl olacak, 2.5 gün mü çalışacak yoksa her gün 4 saat mi? bunlar düzenlenmediği için kurumların izin vermediği çok oldu. şimdi yeni düzenlemeyle netleşti