@21Diren bende 33 +3 deyim uzun süre oturunca belimden bir ağrı geliyor ama çok şiddetli hareket edince geçiyor bir de uzun süre ayakta kalınca bacaklarım çok ağrıyor hiç bir şey yapacak gücüm olmuyor. Senin hissettiklerinle aynı duyguları paylaşıyoruz gerçekten sıcaklar var bir de iyice nefes alamıyorum cidden çok zormuş yazın hamilelik 😞