Aleyy23 ben 4,5 5 aylıkken taşındım eşim gündüz çalışıp akşam geliyordu gündüz yavaştan yapıyordum akşamda ağır olanları eşim hallediyordu ilk zaman hem stres hem kızgınlıktan yün yorganları kaldırıp hurçladım bavul indirip doldurdum lekelenmem oldu acile gittim şükür kanama alanı filan görülmedi dinlen dedi doktor kendimi yormadan devam etmiştim şimdi 33haftalığız🤭