Ay buarada eveet ıkınma isteğiii o kadar çok geliyor kii o an zaten istemedende ıkınıyorsunuz çünkü siz ıkınırkende içerden kendini iten bir canlı var eveet zorlu süreç ama ben 9 cm olduğumda ebelere artık ben ıkınmak ıstıyorum agrım hafıfledı bırsey cıkarmak ıster gıbı ıkınma ıstegı var dıyınce hemen dogumhaneye alındım 2 ıkınmada cıktı😅 yanı analtması kolay ama nefes egzersızlerı var youtube cıdden cok ıse yarıyor muakkak deneyın bu egzersızı dogum anında en buyuk yardımcınız nefes hafıd gorunen bırseymiş gıbı olsada ben son amda kalp atısları dusuyordu cevırdık hemen nefes kontrulule tekrardan etkılıyoemı bebegı bende o an ogremdım aklınızda olsun kızlar🫶🏻