Meryemdd Kızlar şeker yükleme testi yaptırmadım doktorum sabah akşam evde ölçelim açlık tokluk dedi. Açlık şekerim 64lerde falan seyrediyor sabahta akşamda. 70normal diyorlar. Hipoglisemi olan varmı aranız da yada bu değerlerde şekeri olan