Prensesdiana Kızlar geçmeyen bi baş ağrım var ve bu ağrı gözüme vuruyor göz kapaklarım ağırlaşıyor aranızda bu durumu yaşayan var mı normal mi ki bu haftalarda 34 haftalık hamileyim bu ara da
Esmakks Prensesdiana bende aynıyım en son çare hastanede parol yaptırdım öyle geçti göz kapaklarım bile batıyordu ağrıdan
[silindi] Prensesdiana Peki aynı şeyleri yaşarken bu başlığa denk gelmek? İlaç içmemek için direniyorum önerisi olan varsa bekleyelim burada 😵💫
MuallaS Prensesdiana 14.haftamdan beri baş ağrısı çekiyorum şu an 19.haftama giricem hala başım ağrıyor gözüme vuruyor mide bulantısı yapıyor iki üç kere acillik oldum serum taktılar o bile fayda etmiyor.
minikkurabiyelerinannesi Prensesdiana bende aynıyım 28 haftalık hamileyim başım ağrıyor be gözüme vuruyor son 1 haftadır böyle tansiyon takibi yapıyorum
zeynepergun-2502 İki gündür bende aynıyım 14 haftalığım daha bende bende çok merak ediyorum neden oluyor parol içtim duş aldım gram geçmedi yazsalar bende bilgilenirim
ikincianneolmayolundaa zeynepergun-2502 dünden beri bende aynıyim gecmek bilmiyor sadece gozumun üstü o bölge ağrıyor ama beni öldürüyor
Prensesdiana @[silindi] bende aynıyım ilaç içmemeye çalışıyorum dün acillik oldum ama bir faydası olmadı sebebini bulamıyorlar