burcu_tokgz seymaacar54 2 kez oldum 37 ve 39. Haftamda hiçbir problem olmadı derin nefes alıp kendini kasmadığın sürece acı yok sonrasında da kanama ağrı vs olmadı
Zalas Kimisinde oluyor kimisinde olmuyor. Ama genel olarak bir baskı hissediyorsunuz. Çok kısa süren bir işlem o yüzden kendinizi kasmadığınız sürece çok can yakmıyor.