newera evet rahim filminde şekil bozukluğu çıktı ama müdahale edilmedi y şeklinde rahmim var ama bunu bilmek önemli şu an düzenli olarak progestan kullanıyorum rahim ağzımın açılmamasına da etki ediyor rahim filmini iyi ki çektirmişim diyorum çok ağrım oldu ama değdi ayrıca perde falan varsa o da düsüge sebep oluyormuş, sperm testi yaptırmadım maalesef ben son düsügümden sonra 10 ay gebe kalamadım son aylarda araştırırken dna hasarı yaptırıldığını gördüm tam karar vermiştik gebe olduğumu öğrendim bence farklı doktorlara da görünün benim kan pıhtılaşma testimde yatkınlık vardı birkaç doktor sulandırıcı kullanma dedi en son kullan diyenle devam ettim kullandım ama o da gebeyken kanama yaptı ya çok değişik bir durum gerçekten