kyn52 yeterli DNA bulunamadı dendi. Tekrar verdim sıkıntı olsa mutlaka çıkardı dedi bu seferde aynı sonuç olursa para iadesi yapacaklar . Umarım sonuçlanır 3 lü taramam riskli ve bebeğin bebreklerinde genişleme var. Fetal DNA sonuclanmazsa perinatoloji amino sentez istedi. Umarım sonuçlanır sonucu bekliyorum ona göre perinatolojiue gideceğim cünkü.