Bir haftadır aynı durumdayım 30 haftalığım, dün doktora gittim, senden bir önceki hastamda da aynı şikayet vardı dedi, vücudun şu anda değişik çalışıyor normalde 2 saat dışarda dursa kimseyi etkilemeyen yemek seni etkiler, etkilemeyecek olan rüzgar şu an seni etkiler normal, bu ara yediklerini dışarıda bırakmamaya ve dışarıdan yememeye dikkat et dedi. Normalde ishal ilacı yazıyormuş ama benim ishalim yoğun olmadığı için vücut o enfeksiyonu atsın sana yazmayalım dedi