Merhaba 19+6 haftalık gebeyim 61 kg iken gebe olduğumu öğrendim 1. trimesterda 59 kg ya düşmüştüm şuan ise güncel 61.30 kg karnım ise çok çıkmadı 5aylık gebe gibi durmuyorum. ilk gebeliğim ve çevremdekiler sürekli karnımın çıkmadığını ve kilo almadığım için beslenmediğimi düşünüyor bu durum canımı sıkıyor sizce normal mi haftaya doktor randevum var fakat endişeliyim😶