1,5 aylık bebeğim 2 gündür her içtiği sütü, mamayı kusuyor. Bazen az veriyorum tekrar cıkartmasın diyr fakat onuda kusuyor. Kustuktan sonra acıkıyor tekrar vermek için 1 saat bekliyorum ama yine kusuyor. Yani ne yaptıysam olmadı kustu. Bu neden olur bu durumu yaşayan var mı. Normalde 120ml civarı yemesi gerekirken 60 ml içip onuda kusuyor. Ne yapmalıyım