Kızlar merhaba 2 kızım var. 2 kezde kürtaj olundum biri burun sümüğü yokluğundan diğeri anembrional gebelikten. Şuan hamileyim ve kızlarımda böyle sorun olmadı hiç. Vajinamda batma hissi var sanki diken gibi bişey batıyor ve sürekli tuvaletim varmış gibi hiss ediyorum ve gidiyorum. Görümcem dediki erkekde bende öyle olmuşdu. Böyle belirti olan oldumu aranızda ? Erkek bebek belirtisimi?❤️